Р.Гончигдорж: Хамрын тамхи миний тайвшрал

УИХ-ын гишүүн Р.Гончигдоржтой ярилцлаа. Баргийн юманд цухалдаад байдаггүй эрхэм гишүүн нилээд бухимдангуй сууна. Ширээн дээрээ сонин дэлгэчихэж. Бодвол хэргийн эзэн нь тэр бололтой.

  • …….. УИХ-д морь сонирхдог, бүр хоббитой гишүүд нэлээд байдаг.Таныг хөөрөг сонирхдог гэж мэдэхээс морины хоббитой гэж бодсонгүй.

Морины хобби хоёр янз л даа.Би өөрсдөө морь уядаг, уралдуулдаг Батхүү, Улаан нар шиг биш.Морь уях, уралдуулах хоббитой хүн би биш л дээ. Харин сайхан хөнгөн явдалтай морь уначихаад давхих дуртай.Хийморлог сайхан уяачдын уяагаар очиж, уралдахыг нь харж сэтгэл уярч, омогшиж явдаг.

 

  • Харин хөөргөнд бол яах аргагүй дурлана биз?
  • Хөөрөг миний хобби биш ээ, үнэхээр сайхан цуглуулгатай хүмүүс байдаг.Би хамрын тамхи татдаг л хүн.1990 онд Улсын Бага Хурлын дарга, дэд Ерөнхийлөгч болчихоод байх үед эцэг маань өөд болоод удаагүй байсан.Нутгийн өвгөд ийм хэл амтай ажил хийж байгаа хүн эцгийнхээ хэрэглэж байсан ямар нэг юмыг биендээ авч явбал зүгээр биз дээ гэж байсан.Ингээд л эцгийнхээ хөөргийг биедээ авч явдаг болсон доо.Ээж маань хамрын тамхи татдаг байсан, аав ч жаахан татдаг л байлаа.Би тэднийхээ тамхинаас хааяа татсаар хамрын тамхичин болсон хүн л дээ. Би хоёр хүүтэй.Эцэг маань надад хөөрөг үлдээсэн шиг хоёр хүүдээ хөөрөг өвлүлэх ёстой гэж боддог.
  • Хөөрөг бэлдчихсэн үү?
  • Тэдэндээ хоёр хаш хөөрөг бэлдсэн. Аавын багшийн хөөрөг гээд хаш хөөрөг бий. Бидний шүтээн хөөрөг.Дээд эцгийн минь үлдээсэн хөөрөгний толгой байдаг. Хөөрөг хэрэглэж сураагүй үедээ шалан дээр санаандгүй унагаад их биеийг нь хагалчихсан юм.Тэр хөөрөгнийхөө толгойд их бие тааруулаад авч явдаг.Хөөрөг миний хэрэглээ.Харин эцэг шигээ эцэг байх гэсэндээ хоёр хүүдээ хөөрөг бэлдсэн.
  • Байнга барьдаг хөөрөг чинь хаш уу?
  • Тийм ээ, хаш.
  • Хамрын тамхиа хаанаас авдаг вэ?
  • Дээхнэ үед хамрын тамхи ховор байлаа. Хамбуудаас л авна шүү дээ. Одоо элбэг болж дээ.Би Энэтхэгийн 41 дугаартай тамхи татдаг юм.
  • Хамрын тахи татдаг гишүүд УИХ-д байдаг. Хөөрөг зөрүүлэхэд хэдэн номерын тамхи байна гэдгийг нь шууд л мэдэх үү?
  • Мэдэлгүй яахав.
  • Тантай адил 41-ийг татдаг хүн бий юу?
  • Манай гишүүд бараг бүгд 41 дугаарын тамхи татдаг.Жинхэнэ тамхи л даа. Энэтхэгийн хар өнгөтэй тамхи, Германы гаатай тамхинуудыг “мэргэжлийн” тамхичны хувьд нэг их татахгүй.
  • Танд хөөрөг дүүрэн хамрын тамхи хэр уддаг вэ?
  • Бага гарын хаш хөөрөгнийх долоо хононо.Дүүрэн хийхгүй л дээ.Дүүрэн хийсэн хөөрөгнөөс тамхилахад асгараад байдаг юм.Сурталчилж тамхи татаарай гэж хэлж байгаа юм биш шүү. Гэхдээ хамрын тамхи миний тайвшрал….

Эх сурвалж:

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

